Publicat de: adriana | Ianuarie 30, 2009

Mitroi Andreea Maria

Buna,numele meu este Mitroi Andreea Maria sunt nascuta pe data de 11.06.1983 in Alexandria.Povestea Vietii mele este complicata ca a tuturor celor care au probleme de sanatate. M-am nascut un copil normal,chiar imi poveasteau parintii ca am mers in picioare mai repede decat altii copii,la 7 luni.Totul a decurs bine pana in jurul varstei de 3 ani cand ai mei au observat ca obosesc foarte repede,cazaturi dese si mai ales ma plangeam de faptul ca ma dor picioarele

Dupa aceste semne am inceput sa mergem din doctori in doctori pe la Bucuresti,multi mi-au pus diagnostice gresite alarmadu-i pe ai mei ca o sa mor.Desi eram foarte micuta mi-au ramas in minte cateva imagini.Cum decurgea o noua vizita la medic eram dezbracata analizata in detaliu dupa care eram pusa sa astept afara ,mama iesea din cabinet plangand iar eu gandeam mereu cumintea mea de copil ca data viitoare o sa ma descurc mai bine, sa fac tot ce imi spune medicul sa ii pacalaesc intr’un fel. Intr’un final mi s-a facut biopsia simi s-a pus diagnosticul de neuropatie senzitivo motorie Charcot Marie Tooth.Este o boala genetica degenerativa a nervilor periferici,afecteaza in pricipal picioarele,de la genunchi injos se pierde treptat capacitate de a-ti misca degetele, glezna,musculatura se atrofiaza,acelasi lucru se intampla si la maini

Intr’un cuvant esti lipsit de echilibru si forta,exista multe tipuri ale acestei boli,unele persoane nici nu stiu ca o au iar la altele evolutia e grava,ajungand pana la imobilizare sau chiar moarte din cauza insuficientei respiratorii.Sa revin la povestea mea,dupa ce am aflat diagnosticul am fost trimisi la un sanatoriu din judetul Covasna,unde mergeam in fiecare an.Ai mei dupa ce au trecut prin disperare au inceput sa se obisnuiasca cu ideea,vorbesc de ei maimul tpentru ca eu tarziu am constientizat ce se intampla asta pentru ca atunci inca facem multe lucruri exact ca un copil normal alergam,coboram scari,mergeam cu bicicleta.Cu timpul am inceput sa pierd din lucrurile astea.Norocul meu a fost ca am avut o familie care m-a incurajat in tot ceea ce am facut.Am reusit cu greu sa termin liceul in Alexandria,spuns cu greu pentru ca mama ma ducea si adduce iar in perezent sunt in ultimul an la facultate.

Desi e greu am invatat ca ce nu te omoara te face mai puternic,intotdeauna se va gasi cineva intr-o situatia mai grea ca a ta asa ca bucura-te.

Responses

  1. ANDREEA .VREAU NEAPARAT SA IAU LEGATURA CU TINE PT A DISCUTA DESPRE ACEASTA BOALA ADRESA MEA DE EMAIL lumyerre@yahoo.com eu nu stiu cum sa dau de tine asa ca astept sa ma contactezi tu cat mai repede


Lasă un răspuns

Categorii

