Publicat de: adriana | Ianuarie 28, 2009

Dumitrache Mihai Florin

dumitrache1

Buna ma numesc Dumitrache Mihai Florin m-am nascut in Slatina, Jud Olt, la data de 19-X-1966, acum locuiesc in com-Stolnici sat Cochinesti jud Arges, am 43 de ani si as vrea sa va povestesc despre afectiunile pe care le am si cu care ma confrunt. sa incep cu inceputul:

La virsta de 2 ani am fost depistat cu Diabet Zaharat tip 1 pentru care de la virsta de 2 ani si pina acum fac insulna de 4 ori pe zi. In martie 2006 am avut o criza de rinichi si am fost nevoit ca sa mai traiesc sa fac Dializa Peritoniana de 3 ori pe zi din 8 in 8 ore. Acum 1 an si 5 luni a trebuit sa amputez piciorul drept mai sus de genunchi si am si laba la cel sting amputata de mai multa vreme si de 1 an si 5 luni stau in scaun cu rotile.

Locuesc cu parinti mei care au grija de mine mai am o sora care este maritata si locuieste la Bucuresti care are 41 de ani si un frate insurat cu familie si copii, care locuieste in Pitesti si are 39 de ani.

Miar placea ca prin intermediul asociatiei sa cunosc alte personae cu handicap cu scopul de a imi face noi prieteni.

Lasă un răspuns

Categorii

