Publicat de: adriana | Ianuarie 28, 2009

Andreea

euuuuuuuMa numesc Andreea si m-am nascut acum 22 de ani. Desi in ziua de 30 Noiembrie 1986 parea sa fie ziua in care viata si fericirea incepeau pentru mine nu a fost asa, deoarece m-am nascut cu o boala numita tetrapareza spastica. Dupa cateva luni de la nastere au urmat ani multi de recuperare si de operatii,dar fara niciun rezultat din pacate.Boala ma face sa depind de un carut si de cei din jurul meu, lucru nu tocmai placut. Singura care ma ajuta este mama mea care, dupa atatia ani, a obosit parca si a inceput sa renunte.Dar eu vreau sa continui pentru ca stiu ca mama nu va fi langa mine vesnic si daca ea nu va mai fi n-o sa aiba nimeni grija de mine. Nu m-am putut duce la scoala din cauza acestei boli, desi mi-as fi dorit mult sa fac scoala ca toti copii.Acest lucru nu m-a impiedicat insa sa invat singura sa citesc, sa scriu si sa utilizez calculatorul. Ador lectura.Imi place atat de mult sa citesc incat as putea sta nedesprinsa de carti ore intregi. Printre scriitorii mei preferati se numara Paolo Coelho, Liviu Rebreanu si Mircea Eliade. Cartea care mi-a placut cel mai mult a fost Archimistul pentru ca m-am regasit in personajul Santiago

Lasă un răspuns

Categorii

